Wierd people.

Ibland kan man fundera på hur många nya och underliga människor man träffar i sitt liv.
Och hur det kommer sig att när en mycket mycket underlig person slutar på företaget så tar en annan vid.
Jag förstår mig verkligen inte på personer som berättar hela sin livshistoria och som delar med sig utav liiiite för intima detaljer när man inte ens arbetat tillsammans i 3 dagar.
Sådant kan verkligen ta knäcken på mig, speciellt om man är väääldigt hungrig och verkligen tappar aptiten totalt när personen går igång.
Men samtidigt är det ju oxå dessa människor som gör livet lite roligare, för tänk om alla människor var likadana, det vore ju inte heller särskilt roligt.

Nu är det dax för Carola att inträda vår teve, min älskade underbara och vackra Carola. Som man aldrig någonsin kan få för mycket utav.

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0