Nymålad.

Nu är mitt hår nymålat igen.
Min kära vänninna H har hjälpt mig att måla det ikväll, resultatet blev perfekt :]
H fönade även mitt hår och kletade i lite vårdande medel i det, det var underbart skönt, somnade nästan ;)

Medans jag tvättade ur mitt hår försökte H panik-artat att öppna sin vinflaska som korken fastnat i....
Resultatet blev rödvins fläckar över hela köket, som tur var fick hon bort det mesta.

När jag sedan skulle bege mig hemåt blev det problem. Ute på H's gård  var det nämligen rena glasgatan.
Efter att försöka komma iväg några gånger hittade dock H en sandbox och kunde sanda framför mig så att jag kom iväg, tack för det min vän :)

För övrigt så känner jag mig som en dålig mamma (inte bara känner mig som en utan jag är en dålig mamma) denna vecka. Jag har verkligen inte träffat Sebbis någonting denna vecka...
I måndags var vi på båten, i Tisdags träffade jag honom, igår jobbade jag till 17 och sedan tränade jag, idag träffade jag honom en stund men innan han skulle sova åkte jag till H, imorgon ska jag på julfest så då hinner jag knappt säga hej efter jobbet... suck.
Det blir inte bättre av att vissa i min närvaro även betonar vilken värdelös mamma jag är.
Förlåt min lilla älskling, ska ägna dig all min tid resten av mitt liv!!!!

Imorgon är det då äntligen Julfest, hoppas verkligen att det blir kul då jag verkligen ansträngt mig med min outfit detta år::: Ska tömma kameran på bilder så jag kan dokumentera allting, hehe :]

Gotta leave now, bye.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack för Att du besökte salong Hannah, glad att du tog dig hem hel!
Nu är du inte bara en bra mamma utan en snygg mamma också ;)

Ses i morgon puss

2007-12-06 @ 22:26:11
Postat av: Cilla

Men gummisen, sluta känna dig skyldig hela tiden. Njut av livet, ditt jobb och alla dina vänner. Du har ett bra liv! Alla vet att du är en bra mamma och alla bilder på Sebbe visar hur bra han mår. Han har så många som älskar honom och han kan inte ha det bättre. Njut av de stunder ni får tillsammans! Puss och kram

2007-12-06 @ 23:44:37
URL: http://annacecilia747.blogg.se
Postat av: Carin

Du är en suverän mamma MEN inte blir det någon kamera på julfesten!!!! Kan bli spöstraff för sånt eller så tar vi tratten och fotar dig!!!!!

2007-12-07 @ 08:31:24
Postat av: Jeanette

Säger detsamma. En sådan underbar son får man inte om man inte finns där...!! Ha så skoj på julfesten!

2007-12-07 @ 17:27:53
Postat av: hannah

Vart fan är uppdateringen av julfesten som jag väntat på hela helgen, vill ha skvaller ;) och bildbevis

2007-12-09 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0