Birka Paradise


Imorgon skall jag och T åka på Ålands kryssning tillsammans med mamma,Lee,Ingemar,John,Maricel,Tobba,Cilla och Mark. Jag hoppas det kommer bli kuuuuul :)
Ska bli underbart att få en liten paus i vardagen och att dessutom få träffa min älskade syster.
Känner mej så sönder stressad av allting på jobbet och julen och allting runtomkring.

Det känns dock alltid lika jobbigt att lämna hjärtat:::: Han är så underbart härlig och charmig och rooolig.
Jag skrattar tillsammans med honom så mycket att jag får ont i magen, han är helt fantastisk.
Jag är sååå stolt över att vara hans mamma :]




Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, dricka min Miller Lite som står här brevid mig, och sedan skall jag ta mig en varm dusch....

Återkommer med bilder och en rapport om hur treeevlig kryssning vi haft :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0