Sömntuta :)

Idag sov Sebbe ända till 7.50, i nästan 12 timmar. Sedan somnade han om mellan oss (skavfötters...haha) i ca 2 timmar, han sov även ca 1,5 timme på Selånger marknad oxå, och nu när det var läggdax somnade han som en stock.
Det måste vara tröttsamt att spendera tid hos mormor, gå o lägga sig efter 22 och upp vid 07 :)

Vi har alltså varit på Selånger och trängts med alla människor idag. Det är en pina att ta sig fram med vagn i sådana folksamlingar, ingen visar minsta hänsyn och knuffas gärna lite extra om de ser en vagn komma.
Vi träffade Ebbe,I-M och Ninis där oxå. Vilken otroligt söt och charmig liten kille, så gullig :)

Ikväll har Tobbe och Sebbe badat medans jag gjorde lite sysslor i köket, mina fina myskillar.
♥De är mitt allt här i livet♥

 

image165


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej hej! Är det där vad jag tror det är??? Tobbes 'cheese doodle' som Mark säger, hi hi, i badet?? Vad mysigt ni verkar ha det! Och en ny tatuering var ju inte en till bebis, som jag hade trott. Hi hi. Fint. Kram

2007-08-19 @ 14:33:51
Postat av: Jenny

Passande glasslåda ;)

2007-08-20 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0