Solberg.

Vi har haft 2 mysiga dagar i underbara Solberg.
Mamma o LEE har tagit hand om oss, och trots det tråkiga vädret har det varit super mysigt.
Vi har fiskat, grillat, blåst bort och åkt båt i regn :) Fått ett antal mörtar och sett ett hemskt åsk-oväder.

Lite pics....

image117

     

  image126

  image129

 
image131

     

Och efter en lång dag på sjön så lagade jag o Maricel middag till oss alla :)



Det har varit jätte härligt, jag gillar verkligen att spendera tid i Solberg.
Utan stress och måsten, att bara vara och njuta av livet, god mat, fiske o gott sällskap.

Nu är min semester slut, den har gått allt för fort, men det har varit mkt avkopplande.
Vi ska avsluta den med en tur på M/S Medvind, med Farsis,Monica o Farmor, ska bli super nice :)

Till mina älskade killar; Ni är mitt livs mening, älskar er så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0