Kuuuuuuuurrrrrrrrr.....

Jag kan höra hur det kurrar i T's mage. Det nästan skakar i hela lägenheten.
Igår började han försöka följa min diet, då han anser att han är för tjock (vilket han inte är, han är perfekt!).

Men han suckar när vi gör maten, idag åt vi tacos (utan bröd såklart, och inget majs).
Hans kommentar var; vi kunde lika gärna bara äta köttfärs och dricka vatten. haha.

Nyss tog han en burk med saltlakrits, öppnade locket och sniffade ner i bruken.
Nu sitter han och läser ett reklamblad, och säger; Oh, lösviktsgodis 39,90 kg!!!

ha ha ha vi får se hur det går för min lilla älskling. Jag ska såklart peppa honom, och inte köra med samma stil som han körde med när jag skulle börja.
"Då ska du minsann aldrig klaga, och du får komma på all mat själv om du ska ha sån där speciell mat".

Men nu är det hårdkörning som gäller, iaf för mej, har fuskat alldeles för mkt på semestern.

Återkommer med rapport hur det går för min älskling :] ska bli riktigt spännande o se.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh vad gulligt!! Lilla Sebbe bollen, vad underbart fin han ar!! Pussa honom fran moster, jag saknar honom enormt. Det gor ont! Kram till er alla och lycka till Tobbe!

2007-08-21 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0