Är det slumpen eller bara otur?

Efter jobbet åkte vi ut till Birsta.
Jag ville shoppa lite kläder, kanske någon fin höst tröja och någonting snyggt att ha på sig på Lördag då vi ska ut.
Jag letade igenom varje hylla, tom på barn avdelningen, men hittade ingenting alls som jag ville ha.
Det enda jag hittade var en randig top, men den största storleken var 152, så den var aningen kort.
Måste åka till stan o leta vidare.
Hur kommer det sig att det alltid slutar på samma vis??!!
När man vill ha någonting, och har råd så hittar man ALDRIG någonting.
Men om man bara ska titta, och verkligen inte alls har råd, då hittar man hur mycket som helst.

Det är samma sak när man ställer sig i en kö, no matter what så tar man alltid den kassan som tar längst tid.
Eller om man tar med sig ett paraply så regnar det aldrig, men skulle man lämna det hemma skulle det garanterat regna.

Är det bara slumpen eller är det otur? Hur kan det alltid sluta på samma sätt??!!
Om någon vet, så får ni gärna berätta det för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0