Värdelöst meningslös...

Det är så jag känner mig. Jag känner mej ledsen, men vet inte riktigt varför. Känns som jag bara vill gråta.

När jag kommer hem från jobbet finns det så mycket som jag skulle kunna göra. Typ städa o diska göra fint o greja på, men vad gör jag? Jag sitter o glor på teven och sitter här som en idiot. Jag orkar inte ens bry mej.
Känner mej så trött, och slut.
Är så less på att konstant vara små förkyld, är typ frisk en vecka sedan blir jag förkyld igen. Så har det varit ända sedan jag varit liten....

Oxå kom ju en väääldigt trevlig överraskning i posten idag... INTE.
Det kom en fucking räkning på en sak, som när jag anmälde mig på det inte stod ett dyft om att det kostade pengar, och nu kommer en bajs räkning på 300 spänn! JAG HATAR RÄKNINGAR.
Jag vill verkligen ha ett heltidsjobb snart, jag har fan inte råd att göra ett skit på bara en halv lön. :[

Oxå har jag en så stoooor och enorm längtan att få åka utomlands, bara sola och bada i en vecka eller två.
Och bara njuta av livet, helst skulle jag vilja åka med min älskade son och man, men hur ska vi ha råd med det?
Jag önskar verkligen att jag var rik, att jag hade mycket cash, eller att jag vann på lotto eller nåt.
Igår var det en fellow som hade vunnit 101 miljoner!!!! ah, varför har jag aldrig tur i spel ?

Jag sitter här och stirrar ner på min mage, den är ful. Jag hatar den. Det är som en stor degklump.
Den dallrar när jag går, jag hatar den. Varför vill den inte försvinna? Vart har de 6 kilon jag tappat försvunnit ifrån???
Inte är det ifrån degklumpen iallafall. Skulle vilja ta en stor kniv och bara skära bort den, eller fettsuga den....
HATAR DEN!!!!! Jag mår riktigt illa av att se den. usch.
-
Snart ska jag iallafall hämta skatten i mitt liv. Min älskade bebbe Sebbe. Han är så fin och så underbar.
Han har världens finaste personlighet, och jag är så otroligt stolt över honom.

Min lilla stjärna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0