Shop 'til you drop.

ahhh så är fallet. Idag  har jag gjort av med mucho money. :/
Köpte ett par ur-snygga byxor/jeans. Ett par super snajsiga skor och en fin liten blus (sistnämnda för ett presentkort), men det var tyvärr bara dyra saker. Men I NEEDED AND WANTED IT!

Har varit hemma med Seb idag, fick hämta honom 10.30 på dagis igår. Han hade ju som skrivet inte sovit, och när de gick ut o lekte hade han bara lagt sig på gräset och somnat, min lilla cutie pie :)

Så idag har jag dragit runt honom i vagnen på stan, han mår bra idag igen som tur är.

Ska lägga ut kort på mina nyinköpta saker imorgon :) Nu ska jag laga lite middag.

Tänkte göra en pytt, med squash, skinka, champinjoner och paprika, med ett stekt ägg till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0