Kroniskt förkyld?

Ibland känns det nästan som att jag är kroniskt förkyld.
Jag blir förkyld, är förkyld en månad. Sedan brukar det vara ett uppehåll på ca en månad och så börjar det om... pust.

Nu tror jag att jag dragit på mig någon variant av Sebs förkylning. Jag var riktigt dålig igår, men släpade mej till jobbet eftersom jag inte hade någon feber på morgonen samt att jag inte har råd att vara hemma.
När jag sedan kom hem vid 13 tiden, så hade jag 39 i feber.
Var helt borta, och sov hela kvällen.
Nu mår jag faktiskt rätt bra, enligt feber termometern är min temp 35,5 :)
Så nu ska jag snart åka till jobbet :)

Jag har förresten gått ner 6kg nu med min bantning, men det känns som vikt-raset stannat av lite nu.... :[

Jag saknar Sebbe, kunde inte vara med honom alls igår, han är så söt nu när han börjat gå :) Min lilla gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0