En ny dag.

Jag har nu klarat 10 dgr av min "diet". Har faktiskt inte bestämt hur länge jag ska hålla på.
För om jag nu går ner till min ideal vikt så är det kanske inte så bra o börja äta vanligt igen...
Då lär man ju gå upp alla kilon igen.

Kommer nog bli tvungen att fuska lite på Söndag, för då ska vi på fest... Men för övrigt så går det faktiskt oväntat bra.

I måndags gjorde jag en otrooooligt god broccoligratäng och så åt vi kassler till. Det godaste jag ätit på mycket mycket länge. mums!
-
Sebbe är iaf lite bättre idag. Han sov inte så värst mkt inatt heller, o strax innan 06 så fick han komma över till mig.
Då somnade han om och vi båda sov till kl 09!!!! Så skönt och mysigt :) Han har fortf lite feber men nu har han fått lite alvedon så han orkar iaf leka lite. Min älskling.

Sitter i mitt knä nu, och snuttar med sin snuttis. Han är så ooootroooligt mjuk, åh jag kan inte sluta gosa med honom. Min lilla ögonsten, min Sebastian.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den bästa dieten är en sånn som håller, att ändra sin livsstil och sina vanor är det bästa och håller i längden. Att göra det "vanligt" att äta bra. Konsekvenserna efter en diet är offta viktuppgång offta mer änn vad man förlorade under sin diet.
Den minsta lilla ändringen i en livsstil kan göra väldigt mycket och stora förändringar till det bättre.

2007-04-04 @ 10:08:32
URL: http://brajta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0